Feliz Navidad! - Reisverslag uit La Paz, Mexico van Boris, Ginette, Oger en Jolie - WaarBenJij.nu Feliz Navidad! - Reisverslag uit La Paz, Mexico van Boris, Ginette, Oger en Jolie - WaarBenJij.nu

Feliz Navidad!

Door: Bogi

Blijf op de hoogte en volg Boris, Ginette, Oger en Jolie

23 December 2006 | Mexico, La Paz

Vrienden,

Vanuit een zonnig en warm La Paz een hele vrolijke kerst en een goed en gezond 2007!

Boris en Ginette

• 26 December 2006 - 20:56

Lot:

Ha Bogi,
    Even een groet vanuit Utrecht, terwijl jullie waarschijnlijk plannen aan het maken zijn voor nieuwe fietsuitdagingen. Wat heerlijk dat het daar mooi weer is en Ginette te zien met bandana en zonnebril op. Hier is het waterkou, mistig en bewolkt weer. Verder alles prima. Doe voorzichtig en fiets-ze!
    veel liefs, Lot

• 27 December 2006 - 14:30

Esther De V:

Voor jullie natuurlijk ook een heel mooi en gezond 2007 gewenst! Alleen niet vanuit het zonnige en warme La Paz, maar vanuit het koude, natte, mistige Eindhoven... (niet dat ik jaloers op jullie ben hoor... ;-) ).

Groetjes,
    Esther.

• 27 December 2006 - 22:07

Rob:

BOGI
    Mogelijk dat jullie weer doorgereisd zijn naar het puntje en voorlopig niet kunnen mailen . Wij ,Elly en ik wensen jullie een voorspoedig 2007. Weinig lekke banden geen zandvlooien , veel walvissen. Hoe is het met de conditie ? In ieder geval veel fietsplezier !

• 28 December 2006 - 13:29

Prince:

Hoi BB en Ginetje, shit man wat een mooie verhalen. En prachtig die foto's van die desolate highway no.1. Dat is nog 's wat anders dan de A10 op maandagmorgen! Ik ben trots. En ook blij dat jullie de honden nog steeds op afstand hebben kunnen houden. Kunnen jullie ook een geluidsfragmentje van Boris het Weerwolfje op de site zetten??? Haha. Ik wens jullie alvast een hele fijne jaarwisseling. En dat het daarna zo mooi zal blijven! Of nog mooier!
    Big hug, Michiel

• 29 December 2006 - 08:12

Slotenmaker:

Maak je geen zorgen over de walvissen, die ga je nog zien op het Zuider eiland in NZ! En dan zonder te fietsen, maar gewoon lekker op een bootje er naar toe varen.

Alvast heel veel geluk en plezier in 2007 namens de hele familie Slotenmaker!!

Enjoy!

• 29 December 2006 - 22:41

Max:

Feliz navidad y prospero ano.
    Ziet er allemaal erg goed uit. Beur heb jij nou een klein baardje laten ontwikkelen?
    Fiets ze!

• 04 Januari 2007 - 17:06

Witte Keniaan!:

Hela fietsrakkertjes! Jullie maken er nu al een feestje van en ik hoop dat 2007 helemaal een feestje voor jullie zal worden. Ziet er allemaal prachtig uit. En Ginette, dat T-Shirt staat je prachtig!

Groeten Martijn

• 07 Januari 2007 - 20:11

Paul En Anja:

Na veel nadenken eindelijk erachter gekomen dat jullie een eigen website hebben... slim he? He gave foto's, lekker fietsen (ik moet er niet aan denken) en Paul is laatst van Arnhem naar Raalte gefietst en was weer eens niet goed uitgerust dus kwam rillend van de kou aan in Raalte city. Maar jullie zien er als altijd strak en goed uitgerust uit, wel aan jullie toevertrouwd... vooral die dog... van Ginette! We wensen jullie nog een geweldige reis en we hopen jullie nog een hele lange tijd niet te zien, dat zou alleen maar betekenen dat jullie ernog extra tijd bij aan hebben geplakt en dat lijkt ons altijd nutttig. Nou tot over een lange tijd. Dikke kus, Paul, Janne en Anja

• 08 Januari 2007 - 14:38

Hans En Nel Bloemen:

Jullie ook een voorspoedig 2007 Wij genieten ook mee met jullie reis en de prachtige foto"s Veel liefs van ons!!

• 09 Januari 2007 - 10:04

Michiel Res:

Hi Buren

Net voor de kerst wij hebben wij een zoon gekregen genaamd Wick, geniet nog maar even van de rust.....op de 3 oosterparkstraat zijn de kinder decibelen flink toegenomen...gr Michiel