Het vertrek nadert - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Boris, Ginette, Oger en Jolie - WaarBenJij.nu Het vertrek nadert - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Boris, Ginette, Oger en Jolie - WaarBenJij.nu

Het vertrek nadert

Door: Bogi

Blijf op de hoogte en volg Boris, Ginette, Oger en Jolie

25 November 2006 | Nederland, Amsterdam

• 29 November 2006 - 08:59

Martijn Kortekaas:

Lieve Boris en Ginette,
    Maak er de reis van je leven van! Heel veel plezier!

Martijn en Jelissa

• 29 November 2006 - 09:12

Jean-Pierre:

Boris, gedraag je een beetje, daar in den vreemde. Ik ben blij dat Tingeling mee gaat, als vanouds de stabiele factor!
    Maar verder veel plezier, op de fiets, down under (water), buigend bamboe, adieu!

• 29 November 2006 - 10:00

Michiel Res:

Jongens mooie reis en nog bedankt voor de laptop, hij staat al op marktplaats gr Michiel Mech en Ole

• 29 November 2006 - 10:36

Michiel Res:

• 29 November 2006 - 12:53

Frank S.:

Boris en Ginette,heel veel plezier in de wijde wereld. De souvenirs zal ik tzt in grote dank aanvaarden.

• 30 November 2006 - 09:13

Rob:

Boris en Ginette, zullen jullie niet te veel water uit de kraan drinken en rauw vlees eten in die apenlanden? Tenzij jullie lekker willen afvallen: succes verzekerd!
    Geniet ervan!
    Rob Tempelman

• 30 November 2006 - 09:40

Sandra Poot:

Ginette en Boris, maak er wat van!!! Heel veel plezier!

Groeten, Pascal en Sandra (en Frank)

• 30 November 2006 - 12:41

Esther De Vries:

Boris en Ginette,

Heel veel plezier. Geniet er van!!

Groetjes,
    Esther.

• 30 November 2006 - 12:59

Justin:

Kampie,
    Kon helaas niet aanwezig zijn. Sluit me aan bij Jean-Pierre. Goede reis voor allebei!
    v.B. (plus rest)

• 01 December 2006 - 08:06

Joke:

Hmmmm, jongens geniet er van! En wel iedere dag je onderbroek wassen he!

Liefs, Remon&Joke

• 01 December 2006 - 15:18

Elly En Rob:

Zoals reeds in een SMS berichtje aanbevolen laat je Ginnetje vóór je rijden en NIET een kilometertje achter je . Op zo een schoonheid ,net geslaagd als kinderarts MOET je goed oog houden!
    Veel fietsplezier en .....zie je het niet meer zitten dan komen wij je wel aflossen

• 04 December 2006 - 07:26

Van Niel:

Van Rob en Elly hoorden we, dat jullie inmiddels vertrokken zijn, een heel goeie reis en geniet er van.

Wim en Ingrid

• 04 December 2006 - 18:25

Rob:

Ginette en Boris
    Net in de krant gelezen 3-12 dat er een staatsgreep op de Fidji-eilanden dreigt. De Australische marine stuurt drie schepen om eventueel touristen op te halen. Ik meen dat jullie daar ook naar toe wilden. Indien dit juist is hou dan het nieuws in de gaten . weesr voorzichtig. Veel fiets plezier.

• 04 December 2006 - 20:47

Michiel P.:

Hey BB en Tjinnie,
    Al een beetje bekomen van de jetlag? Ik ben onwijs benieuwd hoe het gaat, hoe het weer is, hoe de fietsen uit de verpakking zijn gekomen... (áls ze uberhaupt al uit de doos zijn gekomen en jullie niet gewoon aan het strand liggen en we allemaal in dat verhaal zijn gestonken). Hou de honden van jullie malse kuitjes vandaan. Hartelijke groet, Michiel de comebackkid.

• 06 December 2006 - 20:31

Bas:

staatgreep heeft plaatsgevonden, cheack cnn en heb nieuwe wagen 205 dieseltje rijdt te gek

• 07 December 2006 - 20:58

Ramon En Miranda:

Hee Boris en Ginette,

Hoorden van JP dat jullie grote avontuur nu echt begonnen is. Echt te gek dat jullie dit doen. Past helemaal in ons motto: Droom niet je leven maar leef je droom!!!
    Heeeeeeeel veel plezier samen. En nog bedankt voor jullie lieve kaartje ....