Home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Boris, Ginette, Oger en Jolie - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Boris, Ginette, Oger en Jolie - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Bogi

Blijf op de hoogte en volg Boris, Ginette, Oger en Jolie

31 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Beste volgers,

Het zit erop! We zijn we weer terug in het vertrouwde Amsterdam met een koffer vol mooie herinneringen.

De afgelopen zes maanden waren fantastisch; we hebben mooie plaatsen bezocht, zijn veel sympathieke mensen tegengekomen en hebben genoten van onze vrijheid.

Bedankt voor jullie aandacht en de leuke reacties. We hopen jullie binnenkort te zien om te horen hoe het jullie de afgelopen zes maanden is vergaan.

Binnenkort zijn we beschikbaar om jullie te vermaken dan wel te vermoeien met een slideshow van onze beste foto's. Uitnodigingen tegen etenstijd worden met voorrang in behandeling genomen.

All the best,

Boris en Ginette

ginettetjin@yahoo.com
borisbloemen@yahoo.com

• 01 Juni 2007 - 16:05

Jean-Pierre:

Fijn om weer in je eigen bedje te zijn!

Ik hoop dat jullie huurders zich een beetje ingehouden hebben, en dat het huis in de staat is aangetroffen zoals verlaten.

Ik snap dat deze reis jullie een rib uit jullie lijf heeft gekost, en dat jullie de eerste tijd aan de gaarkeuken vastzitten.

Rotterdam heeft ook een prima voorziening, dus trek aan de bel, wellicht doet iemand open!

Wij hebben jullie wel gemist hoor!

• 03 Juni 2007 - 21:29

Gerard:

Welkom terug, was een genot om weg te kunnen dromen naar jullie bewegingen in den vreemde.

Onze gaarkeuken is de bekende BBQ in Rdam: voorstelling en hapje in breder verband samen met JP?

• 12 Juni 2007 - 09:50

Seyhan Geubel:

Hai Boris,

Jullie zijn dus terug! Hopelijk kom je een keertje langs bij Rbb Eindhoven om je prachtige reisverhalen te vertellen. :)))

En nu??? Langzaam zoeken naar een leuke baan bij een leuk werkgever?? Ik ben er van overtuigd dat dat binnenkort zeker zal gaan lukken, voor jullie allebei.

En ding is zeker! Je hebt gedaan wat je graag wilde doen! Klasse, zeer klasse.

Liefs van mij en dikke knuffel,
    Seyhan