Otis! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Boris, Ginette, Oger en Jolie - WaarBenJij.nu Otis! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Boris, Ginette, Oger en Jolie - WaarBenJij.nu

Otis!

Door: Bogi

Blijf op de hoogte en volg Boris, Ginette, Oger en Jolie

25 December 2013 | Curaçao, Willemstad

Beste volgers,

Na 41 weken en 1 dag is dan eindelijk op 24 december om 11.35 lokale tijd Otis geboren! Voluit heet hij Otis Boris Willem Bloemen en bij zijn geboorte was hij 3300 gr.

Als een true Gamechanger bepaalde Otis zelf wanneer, waar en hoe hij ter wereld kwam.

16 december was de uitgerekende datum maar Otis trok rustig nog een weekje langer zijn baantjes in het vruchtwater. Plan was dat Otis geboren zou worden in de kraamkliniek waar Ginette al 6 weken bij Peter en Annemiek haar wekelijkse controlebezoeken bracht maar na 41 weken werd zij doorverwezen naar het Elisabeth Hospital.

Melden 24 december om 7.00 om ingeleid te worden. De verloskamers lagen vol dus ze mocht mee in de 2e shift. Om 10.45 begon men met inleiden. Boris moest zich intussen nog even melden bij de balie om wat verzekeringzaken te regelen via Nederland en terwijl hij wachtte bij de balie op een telefoontje uit NL kreeg hij een sms-je van Ginette: kom maar weer terug, hij is er al! Complete bevalling gemist! Het persen duurde welgeteld 5 minuten! Sta je dan met je goede gedrag, bevalling-training en je (verlopen) EHBO diploma...

Enfin, belangrijkste is dat Otis goed ter wereld is gekomen, dat hij 10 vingers en 10 tenen heeft en dat Ginette en Otis dezelfde avond weer mee naar de boot konden.

Otis heeft heerlijk geslapen tijdens zijn eerste nacht aan boord. Een goed begin van zijn eerste Kerstmis!

Oger en Jolie vinden het machtig interssant. Jolie wilde in het ziekenhuis Otis gelijk meenemen naar de vakantieboot en Oger besloot dat Otis samen met hem naar brandweerman Sam mocht kijken.

Geen groter geluk dan een pasgeboren kind!

Vanuit een zonnig en warm Curacao wensen wij jullie allemaal fijne kerstdagen.

lieve groet,

Boris Ginette Oger Jolie en Otis

@All: bedankt voor jullie leuke reacties op ons vorige bericht!

• 25 December 2013 - 16:32

Thea En Herman:

Lieve Ginette, Boris, Oger en Jolie,

Vandaag na 3 x kijken op jullie Blog nu dit fantastische bericht.

Wij zijn enorm blij voor jullie en feliciteren jullie van harte met de geboorte van jullie zoon en broertje Otis.
    Prachtige naam! Zit hier nu het bekende liedje van Otis Redding te zingen voor hem.

Inderdaad; geen groter geluk dan een pasgeboren kind. Nog een mooie tijd gewenst!
    Hartelijke groeten uit Loenen van Herman en Thea

• 25 December 2013 - 19:48

Opa Rob :

Acties vanaf 16 december ;
    - elke dag telefoon opladen
    - altijd telefoon mee ; onder mijn kussen , in bad ;onder de douche ;op het toilet ; Nora uitlaten
    - regelmatig vader en moeder adviseren : wakker toeteren ; vette vis aanbieden .,alvast hangmat ophangen .
    - Ooievaar adviseren enz; enz.

MISSEN wij, Elly en ik, toch nog het moment suprême met een hele dag ! Blijkt mijn telefoon UIT TE STAAN !

Wordt wat getroost door het feit dat de zoon van opa dus de vader ook volledig werd verrast door de snelle actie van Otis . Als dat normaal gaat worden dan gaan we nog wat meemaken met die flinke knul.

Alle zwemvesten zullen nog wel te groot zijn dus voorzichtig overstag

Tot 6 januari
    liefs Elly en Rob

• 25 December 2013 - 21:53

Jean Pierre:

Wat een fantastisch nieuws! Otis "sitting on the dock of the bay" Bloemen! Vanachter onze grote kerstboom alle warme groeten to you all!

• 26 December 2013 - 00:26

Anja:

Na ja, zo zou ik er ook wel 10 kunnen krijgen :-) (werkt bij mij toch net even anders :-)

Gefeliciteerd lieverds! Hoop voor jullie dat Otis zich verder ook soepel opstelt, ook voor jullie buren in de bootjes naast jullie... Zal vast! Ga nou niet gelijk morgen al de zee op, dat kan nog wel even wachten :-)

Geniet! En nog fijne Kerst

Liefs Anja

• 26 December 2013 - 11:34

Hans En Nel Bloemen:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Otis Wat een ventje al wat een flinkerd om te zien ! Heerlijk om jullie reis vanuit een koud Nederland te mogen volgen Heel erg leuk hoor .Vanuit Rijswijk wensen wij jullie ook een voorspoedig 2014 toe maar als ik jullie geluk zie met 3 schatten van kids gaat dat zeker lukken!! P S .Wat genieten we van jullie reisverslagen schitterend!!

• 26 December 2013 - 11:34

Hans En Nel Bloemen:

• 26 December 2013 - 11:36

Suzanne:

ontzettend veel geluk en een dikke proficiat!

• 26 December 2013 - 16:40

Hans En Yvon:

Hoi lieve lui. Van harte gefeliciteerd met jullie wereldwondertje. Geniet ervan en heb een fijne tijd.

• 26 December 2013 - 18:11

Germ En Margreet Siegersma:

Van harte gefeliciteerd met Otis en de voorspoedige afloop van de bevalling. Een hele goede reis verder.
    Germ en Margreet

• 26 December 2013 - 18:27

Willem En Ingrid:

Van harte gefeliciteerd en wat een leuke foto,s.

• 27 December 2013 - 08:58

Jessica:

Ha Ginette en Boris,

Van harte gefeliciteerd met de Geboorte van Otis, Hij heeft het nog lang bij je uitgehouden Ginette. Je zij nog nou als ik tot rust kom dan komt hij...... Geniet ervan.
    Ook gefeliciteerd natuurlijk van alle poli dames.

Groetjes Jessica

• 27 December 2013 - 09:59

Arthur, Julia En Nina:

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Otis!!!
    Fijn dat alles goed is verlopen.
    Geniet van elkaar en jullie tijd samen daar!

• 27 December 2013 - 12:50

Petra Eissens:

Lieve Ginette, Boris, Oger en Jolie,

Wat een fantastisch nieuws! Van harte gefeliciteerd met de komst van jullie mooie Otis!! Een geweldige naam voor een geweldig binkie! Wat een verhaal zeg..Ginette..je bent echt een stoer wijffie zeg. Wat ik altijd al tegen je zei!
    Ik wens jullie een geweldige tijd, heel veel geluk met jullie mooie gezin en een fantastisch 2014! Ik hoop je te zien en te spreken eind maart!!

Veel liefs Petra

• 27 December 2013 - 16:35

Reny Van Beek:

Wat een prachtige baby! Geniet er samen van. Dit gaan jullie nooit meer vergeten!

• 27 December 2013 - 22:44

Marinka (Diak):

Ha Ginette en familie!
    Van harte gefeliciteerd! Hele fijne tijd nog verder!
    Groetjes, Marinka

• 27 December 2013 - 22:57

Anita En Arthur :

Lieve allemaal,
    Eindelijk na de hele week kijken op de blog is hij er dan. Gefeliciteerd . Hier gaat alles goed, wel ongezellig zo'n donker huis. Geniet er nog maar lekker van. Knuffel voor oger en Jolie . Groetjes Arthur en Anita

• 29 December 2013 - 08:24

Gerard En Angelique:

Wat een mooi bericht, geniet ervan! Welkom Otis en de groeten uit Rotterdam!

• 29 December 2013 - 19:30

Cisca Van Der Plas:

llieve ouders en kindertjes
    gefeliciticeerd met jullie nieuwe kindje groetjes van bob en cisca(wintersport)

• 30 December 2013 - 17:32

KoR:

Ginette, Boris en matrozen,

Wat een mooie aanwinst. Van harte gefeliciteerd en geniet van het mannetje. Ik neem aan dat de geboorte kaartjes per flessenpost deze kant op komen?

KOR en de landrotten

• 30 December 2013 - 17:34

KOR:

Ps mooie namen, vooral de derde. Dat komt het zeker goed met hem

• 30 December 2013 - 21:05

Marieke :

GEFELICITEERD met jullie zoon! Wat een mooie foto's en een bijzonder verhaal, zo'n snelle geboorte!
    Geniet ervan met elkaar, tijdens jullie mooie avontuur!

Voor morgen ook een mooie jaarwisseling.

Liefs Marieke (van Bas ;-) )

• 31 December 2013 - 16:54

Carl, Anneke, Pepijn, Noor:

Ha familie Bloemen, van harte gefeliciteerd!
    Hij is nog wat klein, vergeet hem niet mee te nemen als jullie weer terugkomen, als Boris bij de incheck staat te grabbelen naar de reisdocumenten....
    Groet van ons allemaal!!!

• 02 Januari 2014 - 19:21

Michiel & Manon:

Lieve Boris, Ginette, Oger, Jolie en Otis,

Wat een prachtig plaatje, jullie met z'n allen bij elkaar, allemaal lekker zongebruind en nog blondere krullen in een kring rondom Otis. En wat een geweldig Bloemen-verhaal weer, het hele moment gemist. Gelukkig komen er nog ontelbare "moments suprême" aan! Het zij jullie van harte gegund. En het verhaal van Rob lezende, je hebt het niet van een vreemde, BB. Hahaha!!
    Ik neem niet aan dat de zeilen inmiddels al bol staan, en dat jullie nu midden op zee zitten. Hopelijk staat de planning toe dat Ginetje nog even een moment op adem mag komen. Wat fijn dat het kereltje gezond ter wereld is gekomen! Van harte gefeliciteerd, liefs van Manon en mij.

• 03 Januari 2014 - 23:41

Joeri En Elsbeth :

Gefeliciteerd, allemaal! We zijn erg benieuwd naar Otis! Maar geniet vooral nog van elkaar, de vrije tijd en de mooie omgeving.
    Joeri en Elsbeth

• 04 Januari 2014 - 10:45

Harry En Greet Janssen:

Lieve genieters,
    Na een telefoontje naar Opa Rob waar blijft het bericht van de geboorte, kregen we deze website toegestuurd en kunnen we jullie reiservaringen lezen en zijn we weer helemaal bij!
    Geweldig om te lezen wat jullie al hebben meegemaakt door de beslissing:we gaan het roer omgooien!
    Met als laatste het nieuws: Otis is geboren, wat een mooie namen!
    Heel hartelijke gefeliciteerd van ons met jullie derde wereldwonder, zo fijn dat het voorspoedig is gegaan en jullie dezelfde dag hem al mee konden nemen!
    Geniet van de mooie momenten die jullie al beleefd hebben en nog gaan doen, we blijven het volgen vanaf nu! Een hartelijke groet van Harry en Greet

• 05 Januari 2014 - 06:25

Kim,Anneke,Emma En Mieke,nachtdienst Diak:

Beste Ginette en familie,
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Otis.Wat een mooi jongetje,en wat een schattige grote broer en zus heeft hij,geniet van dit geluk.Veel plezier nog op de boot.We zouden nu natuurlijk graag even op kraambezoek komen

• 05 Januari 2014 - 20:15

Menno, Mirjam, Lotte, Matteo, Roos :

Wat een mooi bericht en wat een leuke naam.
    Uit ervaring kunnen we je vertellen dat de derde zich heel makkelijk aanpast. Geniet ervan!

• 05 Januari 2014 - 23:59

Jolande & Martin:

Liep wat achter op t heugelijke nieuws (dacht een automatische melding te krijgen igv een nieuw reisverslag, liep vandaag Thea tegen t lijf)....

van HARTE GEFELICITEERD met Otis!!
    Wat fijn dat alles zo goed is gegaan.liefs,
    Jolande & co

• 06 Januari 2014 - 09:20

Divisie Kalmthout:

Hela wereldreizigers!!! Natuurlijk weer erg laat, maar hierbij alsnog ontzettend gefeliciteerd met jullie 3e boeleke!!!!! Prachtig nieuws. Weet je in Vlaanderen lopen ze allemaal een beetje achter….

Ga snel al jullie verslagen lezen!!!

Later!!!

Witte Keniaan!

• 06 Januari 2014 - 14:48

Gemma En Martin De Greef:

Ginette,Boris,Oger en Jole,
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Otis.
    Wat fijn dat alles goed is gegaan.
    Wat een leuke foto's van de kleine Otis.
    Heel veel geluk met de kleine en behouden thuiskomst.
    Groetjes, Martin en Gemma de Greef

• 06 Januari 2014 - 21:29

Adrie En Greet Van Dam:

Boris ,Ginette en de kids,

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje, heel veel geluk en een behouden vaart.

• 07 Januari 2014 - 10:12

Wietske(diak):

Beste Ginette en familie
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Otis! Wat een mooi mannetje! Geniet met z'n allen van een nog hele mooie tijd daar.

• 07 Januari 2014 - 10:48

Marieke:

Gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Otis!!
    Wat een verhaal...
    Fijn genieten daar!

Groetjes van Marieke (van de kinderpoli)

• 07 Januari 2014 - 21:03

Wim Simons:

Proficiat! Ik hoorde het vandaag van Else.

• 13 Januari 2014 - 13:17

Cisca:

Hartelijk gefeliciteerd met jullie zoon.wat een mooi kindje, het allerbeste met jullie avontuur, groetjes cisca

• 13 Januari 2014 - 23:01

Ramon & Miranda:

Bon dia, kon ta bai na dushi Korsow? GEFELICITEERD met de geboorte van jullie gamechanger OTIS. En wat een verhaal weer hoe hij ter wereld is gekomen. Hij doet nu al echt wat hij zelf wil. Beetje laat met onze reactie maar tijdens jullie bevalling stonden wij op de ski's in de Franse Alpen. Daarna genieten van de vrije dagen tussen kerst en oud & nieuw. Goede voornemen: iets minder vaak achter de PC gaan zitten 's avonds. Tja, en dan mis je natuurlijk wel dit soort WERELDNIEUWS. Wel leuk hoor zo'n (bijna) kerstkindje.
    Geniet van dit wereldwondertje met z'n allen. Ayo, Ramon & Miranda

• 14 Januari 2014 - 13:38

Dagmar,Joyce En Nicole:

Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje..
    Spannend als hij al zo snel ter wereld komt wat voor mannetje het zal worden.

Heel veel reisplezier met elkaar!!

groetjes van de meiden van de boomhut

• 14 September 2023 - 14:06

Jolie:

prachtige baby!!! zo schattig vooral het meisje